EMPIRIKUS TANULMÁNYOK
Szabó Zsolt Péter, Pinczés Máté, Laczai Róbert, Kun Ágota
Mit értékelünk valójában az Értékelő Központban?
Molnár Adrienn, Fodor Szilvia, Kurucz Győző
A matematikai szorongás vizsgálata a célorientációs elmélet keretében
Jagodics Balázs, Nagy Katalin, Szénási Szilvia, Varga Ramóna, Szabó Éva
Az iskolai leterheltség és kiégés vizsgálata a Követelmény-Erőforrás Modell segítségével magyar általános iskolások körében
Kardos Roberta, Matuszka Balázs, Sallay Viola, Martos Tamás
Az otthoni munkavégzés kapcsolata a pszichológiai alapszükségletekkel és a munkahelyi motivációval
MÓDSZERTAN
Kovács Krisztina, F. Földi Rita, Lénárt Ágota, Gyömbér Noémi
Észlelt autonómiatámogatás kérdőívek hazai adaptációja