EMPIRIKUS TANULMÁNYOK: MÉRÉS
SOÓS ISTVÁN, ANDREW M. LANE, HAMAR PÁL
Miért hasznos az érzelmi intelligencia és a hagnulat mérése a sportban és a tanulásban?
JÓZAN ANNA, KAPITÁNY NÓRA, SZABOLCSI DÁVID, KÖKÖNYEI GYÖNGYI
A magyar neylvű Önbecsülés Implicit Asszociációs Teszt kidolgozása és validálása
BENCS ZSUZSANNA
Az osztrák Közlekedésspecifikus Itemtár (VIP.2) magyar adaptációja
MÉSZÁROS VERONIKA, CSIGÁS ZOLTÁN, ÁDÁM SZILVIA, HEVESI KRISZTINA, OLÁH ATTILA
Konstruktív Gondolkodás Kérdőív (CTI) – A kérdőív hazai adaptálásával kapcsolatos első tapasztalatok
MŰHELY
UATKÁN AJNA, TÓTH ÁGNES, FARAGÓ KLÁRA
Alkalmazzák-e a szervezetben dolgozó HR-szakemberek a szervezeti kutatás eredményeit? – A kutatás és a gyakorlat kapcsolata