– Tartalom –
Empirikus tanulmányok
- Gácsig-Somogyi Borbála, Papp Zsuzsanna Katalin, Török Szabolcs: Megoldásfókuszú iskolai rehabilitációs program hatása krónikus beteg és egészséges gyermekek
- Kovács Zsuzsanna: Érzelemkifejező íráson alapuló terápiás program hatásvizsgálata traumát elszenvedett fogvatartottak körében pszichoszociális készségeire
- Szántai Levente, Berki Tamás, Szabó Éva: Development of Sense of Responsibility: Intervention Program for Youth Football Players
- Bartyik Gitta, Nagyné Ocsenás Dorotya, Polonyi Tünde Éva: Miért fontos az érzelmi intelligencia mérése a különleges bánásmódot igénylő (BTMN, SNI) tanulók körében?
- Çopur Ayşen Senem, Kökönyei Gyöngyi: Academic disappointment: conceptualization, scale development and initial validation
Módszertani áttekintések
- Vargha András: Klaszterelemzések személy-orientált pszichológiai kutatásokban a ROP-R szoftver segítségével
Elméleti áttekintés
- Ilea Izabella, Vincze Orsolya: A generativitás kutatásának és mérésének múltja és jövőbeli lehetőségei
Recenzió
- Matavovszky Dominika: Recenzió (Vargha András: Személy-orientált többváltozós statisztika: klasszifikációs módszerek)