EMPIRIKUS TANULMÁNYOK
Kapornaky Mihály, Ujhelyi Adrienn
“Feldühített, hozzászólok!” A facebookon megjelenő hírekre adott reakciók befolyásoló ereje a hozzászólások és megosztások tekintetében
Szabó Éva, Labancz Ágnes
Hagyományos és Waldorf-iskolába járó diákok összehasonlítása a célorientáció és az iskolai kötődés szempontjából
Uatkán Ajna, Ruzsa Gábor, Faragó Klára
A krónikus regulációfókusz kapcsolata a kockázatvállalással egy szekvenciális befektetési szimulációban
MŰHELY
Tóthné Babos Edit
A Case Study About the Role of Dogs in Regulating Group Dynamics during Canine-assisted Group Psychotherapy for Young Adolescents
Kiss Tamás, Polonyi Tünde, Imrek Márton
Munkahelyi stressz és egészség. A burnout-szindróma a 21. században – kutatás, mérés, elmélet és terápia
Somogyi Krisztina, Birtalan Ilona Liliána, Einspach-Tisza Kata, Jantek Gyöngyvér, Kassai Szilvia, Karsai Szilvia, Sebestyén Edit, Dúll Andrea, Rácz József
Mi történik egy kvalitatív módszertani doktori szemináriumon? A GT- és az IPA-elemzés menete
MÓDSZERTAN
Kasik László, Gál Zita, Tóth Edit
A negatív problémaorientációt mérő kérdőív (NEGORI) kidolgozása és pszichometriai mutatói