2014/2.

 

AP_2014_2

lapszám letöltése (PDF) és online: ELTE Reader

~

– TARTALOM –

EMPIRIKUS TANULMÁNYOK

POLONYI TÜNDE, ABARI KÁLMÁN, NAGY ANIKÓ, SÁNTHA JUDIT ÉS GNANDT MÁRK
Szó- és szabálytanulás fiatal felnőtteknél – Egy mesterséges nyelv tanításának tapasztalatai

EGYED KATALIN ÉS NAGY VIKTÓRIA
Miért fél/örül Piroska? – Vélekedésen alapuló érzelmek magyarázata óvosás- és kisiskoláskorban

TÁNCOS TÍMEA, JANACSEK KAROLINA ÉS NÉMETH DEZSŐ
A munkamemória és végrehajtó funkciók kapcsolata az iskolai teljesítménnyel

MŰHELY

KOZÉKINÉ HAMMER ZSUZSA
A válási mediáció, avagy a párkapcsolat befejezését segítő humánus módszer bemutatása

MÓDSZERTAN

KÖRMENDI ATTILA ÉS SZKLENÁRIK PÉTER
A szemlélődők szerepe az iskolai zaklatásban

MOLNÁR JUDIT ÉS MÜNNICH ÁKOS
A STAI módosított alkalmazása poszttraumás szorongás vizsgálatában

KÖNYVISMERTETÉS

MARÁZ ANIKÓ
Borderline személyiségzavar

~

© ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA folyóirat szerkesztősége 2012.
By mOp@NET